tisdag 17 februari 2009

Grekland

Vi har bokat en vecka på Lesvos -Grekland, skönt att ha något att se fram emot nu när min hud och jag inte kommer överens. Hoppas, hoppas att jag hinner läka lite tills dess. Bilden visar hotellet vi ska bo på, alla lägenheterna har havsutsikt och det ligger strax utanför en mindre stad. 
Bra med det lite ensliga läget. Då behöver jag inte springa och skylta med mina prickar på en överbefolkad strand.

Förra sommaren köpte jag en hellång klänning i sval bommull. Verkar som det går att få tag i liknande klänningar denna vår/sommar med. Hellångt är trevligt de dagar man inte orkar med frågor om vad som hänt med ens skinn. Svarta långbyxor i linne är ett annat plagg som ständigt är en ständigt återkommande favorit. 

Måsten i min sommargarderob:
Svarta långa linnebyxor
Långklänning i svalt material
Heltäckande tajts
Stora, stora sjalar att svepa över axlar och armar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar